Dino's, Alice en Hard Rock: Dag nummer twee! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Romy - WaarBenJij.nu Dino's, Alice en Hard Rock: Dag nummer twee! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Romy - WaarBenJij.nu

Dino's, Alice en Hard Rock: Dag nummer twee!

Door: Romy

Blijf op de hoogte en volg Romy

22 Februari 2013 | Verenigde Staten, New York

Hey guys! Pfoe, weer een lange dag achter de rug zeg.
Vanochtend rond half acht opstaan, met oma geskypet, social media gecheckt en gedoucht. Ongeveer anderhalf uur later zijn we vertrokken om te ontbijten bij Carve Café, dat zit hier om de hoek en daarna de metro gepakt naar 5th Avenue. Wat bleek nou gisteravond, de mensen bij de Abercrombie and Fitch hadden dus het parfum dat we gekocht hadden niet in de tas gedaan, dus wij helemaal in de stress natuurlijk en vanochtend teruggegaan naar de winkel. Gelukkig kregen we alsnog een flesje parfum mee, thank you A&F! Vervolgens zijn we naar Top of the Rock gegaan (bij Rockefeller Center) en met de lift helmaal naar de 68e verdieping gegaan. En het uitzicht was amaaaazing! Het was superlekker weer, wel koud maar ja, dus we konden veel zien. Gelukkig was daar ook wifi en hebben we daar ook nog ff met oma geskypet.
De volgende stop was the American Museum of Natural History. Damn, dat museum was net zo ingewikkeld als het Louvre en groot! Niet te geloven! Maar erg gaaf natuurlijk. Daar hebben o.a. De blauwe vinvis, allerlei dino skeletten, metorieten en dieren gezien. Aangezien het museum aan Central Park ligt, zijn we daardoor heen gelopen richting 5th Avenue. In Central Park kwamen we honderden eekhoorns tegen maar geen honden of katten te bekennen (later wel natuurlijk, hondenuitlaatservice van de Upper East Side). Toen langs The Boathouse gelopen en op de foto gegaan bij het standbeeld van Alice in Wonderland. We hadden toen al best veel gedaan en toen was de vraag: wat gaan we doen? Antwoord: ijs eten bij Serendipty 3. Was me dat even een tegenvaller zeg. Ten eerste moesten we een heel eind lopen en ten tweede is het helemaal geen ijssalon maar een soort van winkel met restaurant (waar je van alles kunt krijgen. Behalve gewoon ijs). Ook dat zeiden ze niet in de film! Gelukkig kwamen we toen Bloomingdale's tegen. Dat is zeg maar Harrods keer de Bijenkorf en dat keer acht. Was met dat even groot zeg! Gelukkig hadden ze daar een cosmetica afdeling met Clinique spullen dus daarvan hebben we van alles ingeslagen. Vervolgens zijn we met de metro teruggegaan naar Times Square om te eten in het Hard Rock Café. Lekker eten en goede muziek, wat wil een mens nog meer? Daar heb ik ook nog een T-Shirt gekocht en toen zijn we naar de Disney winkel gegaan en naar Forever 21. Bij Disney een superleuk fotolijstje gekocht bij Forever 21 een jasje en een bloes. We waren alle drie zo moe dat we naar het hotel zijn gegaan en nu zit ik gezellig te bloggen! Al met al weer een drukke dag achter de rug en het wordt morgen ook weer superdruk dus ik ga weer slapen!

xoxo
Romy

• 22 Februari 2013 - 07:48

Erical Lips:

Hoi Romy,

Wat hebben jullie al een hoop gezien. Dank je wel voor je leuke en mooi geschreven verslag.
    Veel plezier weer vandaag.

Groetjes Erica

• 22 Februari 2013 - 08:52

Joyce Clarijs:

Ik geniet een beetje mee hier in Nederland! Je blogs zijn zo leuk om te lezen...
    Het ziet er allemaal supergaaf uit!!! Veel plezier nog, enne blijven schrijven hoor... :-)

• 22 Februari 2013 - 09:40

Chantel:

Wow wat hebben jullie al een hoop gelopen zo te zien hihi. Dat wordt shoppen voor nieuwe schoenen. En, hoe ga je zo`n groot warenhuis in een dag doorlopen waar begin je en wat sla je over? lijk me een moeilijke keuze. Al hoewel 1 afdeling uit je blog zou ik wel skippen maar daar hebben we het wel over als je weer terug ben ;)
    New York is net zo groot als Nederland gaan jullie nog met de metro,taxi citybikes ;) of wat voor vervoer dan ook nog op pad of blijven jullie rond je eigen hotel? Ik wilde nog de new yorker krant, een gratis app in de kiosk, op de i-pad downloaden alleen ik ben niet zo goed in engels dus eer dat ik dat uit heb is de dag om. We kijken dan ook liever uit naar je volgen blog. Het is bij jullie nu half 4 in de nacht dus als het goed is lig je nu lekker te slapen zodat je fris en fruitig op kan staan en deze avontuurlijke dag weer door kan komen. BDW hoe is het eten, super grote porties on the america way of valt het wel mee. xxx

• 22 Februari 2013 - 10:56

Oma:

Good morning kinderen.George hartelijk gefeliciteerd en laat je maar goed verwennen door de dames ha.Romy wat heb je weer een leuk verhaal gemaakt,echt smullen.Met je vissen gaat het ook goed,ze zijn erg blij met filmpjes op iPad vonden nemo ontroerend zodat bak met water over stroomden dus gauw de lion king opgezet (schrik).Wat hebben jullie al veel gezien je ben goed bezig met je lijst,leuke foto's ook.Jammer dat Skype niet zo goed was op the rock maar ik heb wel gezien dat het erg hoog was pff mooi uitzicht.De dollars rollen goed zo te horen,goed bezig.Heb ik vandaag jongetjes dag (zuurkool met spek)mis ik 1jongetje nou ja Rene vindt het geen probleem.Gaan we nog samen jullie ontbijten en ik lunchen? Want Skype op hotelkamer is wel goed.Maak er maar weer een fijne (vermoeiende)dag van.Groetjes en dikke xxx.P.S. Vergeet steentje niet.xxxxxxxxxxx

• 22 Februari 2013 - 20:04

Isabelle:

Hoi Romy,

Het klinkt allemaal erg leuk wat jullie daar doen en je schrijft hele leuke verhalen.
    Nog heel veel plezier en ik hoor volgende week wel alle verhalen.

groetjes Isabelle

• 22 Februari 2013 - 21:06

Andrea:

hoi vriendje en vriendinnetjes,het is geweldig om jullie te volgen en heb het idee dat ik een klein beetje mee reis met jullie zo leuk is alles beschreven.oma is vanmiddag even langs geweest want ze moest de zuurkool voor onze rene op de post doen dus George je snapt wel dat het een prakkie van niks was en volgens mij zit de rest in het vriesvak voor jou .Romy ga wat doen met dat schrijftalent want dan zit je goed in New York en ik zorg voor Oma en de vissen xxxxxx andrea