USA in 3... 2... 1... - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Romy - WaarBenJij.nu USA in 3... 2... 1... - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Romy - WaarBenJij.nu

USA in 3... 2... 1...

Door: Romy

Blijf op de hoogte en volg Romy

05 Mei 2019 | Nederland, Dordrecht

Hey allemaal!

Na een paar jaar afwezig te zijn geweest op deze blog, ben ik weer terug! We zijn nog niet vertrokken maar ik wilde alvast deze blog updaten en het weer mogelijk maken om de mailing lijst te updaten want volgens mij zijn alle emailadressen allang weer verouderd :O

Zowel vaderlief als moederlief worden dit jaar 50 jaar en om dit te vieren, gaan we 17 dagen naar Amerika! (Veel te lang, wat moeders betreft maar ja anders konden we niet alles zien). We vertrekken aanstaande donderdag 9 mei naar San Francisco en vanaf daar gaan we rondreizen door Californië, Arizona, Utah en Nevada. Ondertussen stoppen we in Monterey, Los Angeles, Palm Springs, Grand Canyon, Bryce Canyon, Page, Las Vegas en Yosemite NP. Oma blijft (jammer genoeg thuis) om op Bruiser te passen :)

Onderweg ga ik weer deze blog schrijven om het thuisfront te updaten over onze roadtrip avonturen. Laat me even weten of je weer op de mailinglijst wilt worden gezet (via WhatsApp, Facebook berichtje oid.) en anders ga ik m'n best doen om de blog te linken op Facebook.

Ik ga nog snel m'n vele lijstjes afwerken en dan spreek ik jullie later weer!

xoxo Romy

  • 05 Mei 2019 - 08:42

    Monique Reemer :

    Heel veel plezier en geniet ervan samen . Ik volg jullie .xxx

  • 05 Mei 2019 - 08:48

    Astrid Versendaal :

    Super gaaf, dat je dit doet Romy.

    Veel plezier met alle voorbereidingen, van jullie welverdiende vakantie.

  • 05 Mei 2019 - 08:57

    Anita Braat:

    Ohhh Romey wat gaaf! Wij hebben deze reis gedaan met de kids in 2010 toen waren ze 16 ,maar ik kan je zeggen dat dit geweldig was! De dollar stond toen ook laag dus de kids konden shoppen naar hartelust! Sowieso zijn spijkerbroeken en vanz schoenen en uggs daar veel goedkoper, maar daar ga je natuurlijk niet alleen voor! Een helikoptervlucht boven de gran canyon is aan te bevelen maar alles wat je daar ziet, zal je verbazen!
    Ik wordt volgend jaar 60 en wil ook weer met de kids een verre reis maken wss naar Bali.
    Ik zou zeggeb heel veel plezier en enjoy bij alles wat je daar doet, groetjes aan je ouders en we gaan jou volgennnnnnn!

  • 05 Mei 2019 - 13:31

    Lisette Bruijs:

    Leuk om jullie te volgen !!
    Fijne vacantie met z’n allen

  • 05 Mei 2019 - 15:09

    Bianca Koster:

    Zo gaaf hoor! Ik weet zeker dat jullie het super leuk gaan vinden.
    Nou een hele goede reis en heel veel plezier.
    Xoxo Bi

  • 06 Mei 2019 - 07:31

    Erica Lips:

    Fijne vakantie en heel veel plezier met z'n drieën. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dordrecht

Romy

Actief sinds 13 Feb. 2013
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 13640

Voorgaande reizen:

09 Mei 2019 - 26 Mei 2019

USA Roadtrip

02 Juli 2014 - 10 Juli 2014

Bella Italia!

20 Februari 2013 - 26 Februari 2013

New York!

Landen bezocht: