Viva Las Vegas! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Romy - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Romy - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas!

Blijf op de hoogte en volg Romy

22 Mei 2019 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hello hello hello!

We mochten vandaag uitslapen tot maar liefst 8 uur! Even op ons gemak gedoucht en klaar gemaakt voordat we een broodje haalden voor het ontbijt. We reden terug naar het “Welcome to Fabulous Las Vegas” bord want de foto’s van gisteren waren door het weer een beetje mislukt. Daarna door naar het Mirage hotel want daar konden we ook onze auto parkeren met de parkeerkaart van ons hotel. We wilden daar de dolfijnen bezoeken maar de prijs was toch een beetje te veel van het goede dus hebben we ons maar weer vergaapt aan alle glitter en glamour.

Volgende stop was het Venetian hotel, met alle bekende Venetiaanse grachten die door het winkelgebied leiden. We werden om de haverklap aangesproken door verkopers die zogenaamd iets gratis aanboden. Na daar een tijdje te hebben rondgelopen, zijn we wat gaan eten en verder gegaan op de Strip. Even flamingo’s gespot bij het Flamingo hotel - bijna alles roze hier, vind ik leuk! - en doorgelopen naar een van de winkelcentra. Helaas niets leuks kunnen scoren dus we gingen door naar het immens grote Caesar’s Palace. Dat was weer een groot doolhof met allerlei (neppe) pracht en praal. Daar wel een leuke tas kunnen scoren en ook nog gelijk een vaderdagscadeau! We hebben ook nog met oma gefacetimed om even alles te laten zien.

Na Caesar’s Palace zijn we even terug gegaan naar ons hotel want we hadden even rust nodig voor de avond die nog zou komen. Ik heb gelijk m’n tas leeggemaakt want na twee weken met een zware tas sjouwen, gaan m’n schouders nu toch wel erg zeer doen. Na een powernap gingen we weer door, lekker gegeten bij Outback Steakhouse en souvenirs gekocht. We bezochten nog het New York hotel voordat we terug gingen naar Excalibur.

We konden Las Vegas natuurlijk niet verlaten zonder een keer te gokken. M’n ouders hadden een oude jackpot kast gevonden - in plaats van de moderne versies met touch screen - maar verloren hun 1 dollar. Ik had daarentegen meer geluk en ik ging naar huis met maar liefst 25 cent winst! Die gaan we dus mooi nog even uitgeven deze dagen!

Las Vegas is veel, meer, en nog eens veel meer. Het is moeilijk uit te leggen hoe groot en overdreven het hier allemaal is, van de hotels tot de prijzen. Dus misschien is m’n blog vandaag een beetje kort maar Las Vegas is dat in ieder geval niet!

Morgen zijn we weer lang onderweg naar onze laatste bestemming: Yosemite National Park. We gaan weer minstens 7 uur rijden dus we gaan snel slapen!

xoxo

• 23 Mei 2019 - 15:54

Hugo:

Je verteld al veelte veel ..."what happens in Vegas stays in Vegas" :-)