Italy, here we come! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Romy - WaarBenJij.nu Italy, here we come! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Romy - WaarBenJij.nu

Italy, here we come!

Door: Romy

Blijf op de hoogte en volg Romy

01 Juli 2014 | Nederland, Dordrecht

Hey allemaal!
Anderhalf jaar na mijn geweldige reis naar New York, begin ik morgen aan een nieuwe reis! Omdat ik dit jaar ben geslaagd voor mijn gymnasiumdiploma, gaan m'n moeder en ik een rondreis maken door Toscane! Morgenochtend rond 10 uur vertrekken vanaf Schiphol naar Florence waar we vijf dagen zullen blijven. In die vijf dagen gaan we ook nog een dag naar Siena & Pisa. Na Florence pakken we de trein en blijven we nog drie dagen in Bologna voordat we op donderdag 10 juli weer vertrekken.
Ik ga weer een blog bij houden (mét foto's) zodat jullie in Nederland ons een beetje kunnen volgen!

Ciao!
Romy.

• 01 Juli 2014 - 18:03

Leonie:

Heel veel plezier en geniet ervan! Ciao Xxx

• 01 Juli 2014 - 18:20

A3:

Maak er een mooie vakantie van, maar heb vooral veel plezier samen.

Ciaooo A3

• 01 Juli 2014 - 18:38

Erica Lips:

Fijn vakantie en heel veel plezier!!

• 01 Juli 2014 - 18:54

Romy :

Leonie, Adrie & Erica, bedankt & gaat goed komen! (Adrie ik heb je toegevoegd aan de mailinglijst :) )

• 01 Juli 2014 - 20:02

Carla :

Heel veel plezier Romy en Heleen
    Het is daar in florance heel mooi .
    Heel Italië is mooi geniet er van.
    Goeie reis Carla.

• 02 Juli 2014 - 08:43

Bianca (je Buuf):

Nou meiden heel veel plezier daar!! Xxx

• 02 Juli 2014 - 09:58

Betty:

Have lots of fun, en laat ons hier maar een beetje meegenieten dan hebben wij ook nog een beetje vakantie xxxxx

• 02 Juli 2014 - 21:11

Astrid Versendaal:

Dames geniet van jullie wel verdiende reis. Liefs Astrid

• 02 Juli 2014 - 21:49

Andrea:

lekker genieten samen want ik pas op twitter henny dus geen zorgen xxxxxxxxxxxx andrea