Van de regen, in de woestijn - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Romy - WaarBenJij.nu Van de regen, in de woestijn - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Romy - WaarBenJij.nu

Van de regen, in de woestijn

Door: Romy

Blijf op de hoogte en volg Romy

17 Mei 2019 | Verenigde Staten, Palm Springs

Hey hey!

Onze laatste dag in Los Angeles begon regenachtig. We mochten wel uitslapen (tot maar liefst half 8!) van onszelf want het was gisteren erg laat geworden. Snel even gedoucht en de koffers in gepakt en met broodje voor onderweg, gingen we weer op pad. We reden naar Mulholland Drive, waar we een geweldig mooi uitzicht hadden over Los Angeles. Vanaf daar verder gereden naar het Lake Hollywood Park want we hadden het Hollywood sign nog helemaal niet gezien! We hadden geluk want de lucht klaarde op en de wolken verdwenen waardoor we perfect zicht hadden op het Hollywood sign. Even wat foto’s gemaakt en vertrokken naar Palm Springs.

Langzaamaan veranderde het landschap van groene heuvels naar woestijn en hogere bergen. Na twee uur rijden kwamen we aan in Palm Springs. Ons hotel hier is even een upgrade van de voorgaande hotels, met dikke matrassen en gratis zwembad handdoeken. Het was na lunchtijd dus nadat we de koffers hadden gedropt hebben we snel een broodje gegeten. Daarna hebben een gratis bus genomen die ons door de twee hoofdstraten van Palm Springs reed.

Omdat het onze relax dag was, gingen we snel terug naar het hotel. Daar lekker gedoucht en ik heb lekker kunnen Netflixen. ‘s Avonds hebben we bij Ruby’s Diner gegeten, altijd leuk zo’n 50’s diner, en even over de braderie gelopen.

Vandaag een korte blog maar ja, dat krijg je er van als je lekker even kan relaxen. Het was ook hard nodig na deze week! We hebben nog 10 dagen te gaan en er staan veel nationale parken op ons te wachten. Morgen beginnen we met nummer 1, Joshua Tree. Daarna gaan we rijden over de Route 66 naar de Grand Canyon. Weer een lange dag voor de boeg dus we gaan snel slapen.

Foto’s willen helaas niet uploaden dus hopelijk komen die later!

xoxo

• 17 Mei 2019 - 04:32

Piet:

Gaaf hoor

• 17 Mei 2019 - 08:29

Hugo:

Lekker warm in Palm Springs? Een aanrader is daar de frozen yogurt.
    Heerlijk mee genieten met jullie...
    Een best ritje om vandaar naar de Grand Canyon te gaan...
    Een fijne roadtrip !!