I love New York <3 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Romy - WaarBenJij.nu I love New York <3 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Romy - WaarBenJij.nu

I love New York <3

Door: Romy

Blijf op de hoogte en volg Romy

25 Februari 2013 | Verenigde Staten, New York

En dat was alweer de allerlaatste dag hier in New York City, bwaaaah! Vanochtend weer vroeg opgestaan, ontbeten, voor de laatste keer met oma geskypet en toen naar Bryant Park gelopen. In Bryant Park ligt een schaatsbaan, dus ik ging schaatsen! Het was lekker weer en ik ben niet gevallen dus das weer een pluspunt! En ik kwam er achter dat dit de schaatsbaan was waar 'White Christmas' (met Darren Criss en Chris Colfer van Glee natuurlijk) was opgenomen, toen kon m'n dag helemaaaal niet meer stuk! Nog even een paar rondjes geschaatst (en ondertussen naar White Christmas geluisterd, omdat het kan) en daarna nog even naar Hollister gegaan waar ik een super gaaf turkoois joggingpak heb gekocht en m'n vader een vest heeft gescoord. Toen was het helaas alweer tijd om te gaan dus met een taxi naar Times Square gegaan. Op Times Square nog een paar foto's proberen te maken (dat mislukte een beetje want ik had bijna altijd m'n ogen dicht), (eindelijk) een hotdog gekocht en snel naar het hotel gegaan. Weer bij het Milford Plaza, snel omgekleed en de koffers gepakt en nu zit ik in de lobby te bloggen!

De tijd vloog voorbij en dus ook m'n reis naar New York. Ik zit hier nog steeds met de gedachte "I can't believe I did this! I CAN'T BELIEVE I ACTUALLY MADE IT HERE!" (Ja van al dat Engels om je heen ga je ook Engels denken haha).

Eén ding is zeker: watch out New York, I'll be back!

xoxo
Romy

• 26 Februari 2013 - 00:04

Louise Reemer:

Nou bedankt voor al je leuke verhalen ik heb er van genoten!!
    dit kunnen ze je niet meer afpakken !!!goede reis en tot snel liefs louise bram en twan