Start spreading the news, I'm leaving today... - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Romy - WaarBenJij.nu Start spreading the news, I'm leaving today... - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Romy - WaarBenJij.nu

Start spreading the news, I'm leaving today...

Door: Romy

Blijf op de hoogte en volg Romy

20 Februari 2013 | Nederland, Dordrecht

New York New York!
Het is 4:02 midden in de nacht en ik ben wakker! Een heeeeele goedemorgen! Terwijl bijna iedereen nog lekker ligt te slapen, zit ik vrolijk aan een ontbijt.
Even later zit ik in de auto, nadat ik eerst afscheid heb genoemen van m'n oma (ja oma, we letten echt goed op elkaar, er gaat niets gebeuren), richting Brussel Airport! Als het alles goed verloopt gaan we rond 10 uur de lucht in en dan arriveren we 12:40 (lokale tijd en dat is dus 18:40 in Nederland) op Newark Airport, New York!

Ik ga weer ff verder slapen!
xoxo Romy.

  • 20 Februari 2013 - 06:44

    Oma:

    Zo eerste bericht al dat is snel.net sms beantwoord maar wil niet lukken? Fijn nu al in Brussel.Heel veel plezier en een fijne vlucht.Ik vlieg mee hoor in gedachten.liefs en dikke xxx.

  • 20 Februari 2013 - 07:28

    Leonie:

    Goede reis!!!! X

  • 20 Februari 2013 - 14:55

    Chantel:

    wat leuk dat je ons via je blog op de hoogte wil houden! wij gaan je volgen! nog een paar uur en dan ben je geland in de big city. have fun dikke kus

  • 20 Februari 2013 - 16:23

    Astrid N:

    ik moet natuurlijk wel in de gaten houden wat je allemaal in new york uitvoert :P
    klinkt al heeeeel leuk!! ik blijf je volgen... :)

  • 20 Februari 2013 - 21:10

    Andrea:

    hartstikke leuk om zo snel iets te horen en ik denk dat de winkels speciaal voor jullie langer open blijven vanavond.hoop dat het slapen vanavond lukt want het is een lange spannende dag geweest.veel liefs andrea xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 24 Februari 2013 - 19:43

    Lisette Bruijs:

    Hallo allemaal ik dacht zal eens even iets terug schrijven
    Hoef niet te vragen hoe het allemaal gaat!! Dat zal wel heel goed zijn,en wij zitten hier weer in de sneeuw ,dat is minder
    Heb je al veel uggs gezien??schijnbaar veel goedkoper daar ! Lekker winkelen heerlijk ben jaloers
    Heel veel plezier!!! En geniet er van ik volg jullie alleen op de verkeede pagina maar is niet zo erg he!!!!groetjes ook aan je vader en moeder !!!!!

  • 24 Februari 2013 - 20:05

    Lisette Bruijs :

    Sorry Romy ik heb mijn reactie op de verkeerde dag gezet!!!!!
    Maar dat snapte jij wel aan mijn verhaaltje , doeiiiiiiii :) :):)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Actief sinds 13 Feb. 2013
Verslag gelezen: 445
Totaal aantal bezoekers 13596

Voorgaande reizen:

09 Mei 2019 - 26 Mei 2019

USA Roadtrip

02 Juli 2014 - 10 Juli 2014

Bella Italia!

20 Februari 2013 - 26 Februari 2013

New York!

Landen bezocht: