Aftellen geblazen! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Romy - WaarBenJij.nu Aftellen geblazen! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Romy - WaarBenJij.nu

Aftellen geblazen!

Blijf op de hoogte en volg Romy

13 Februari 2013 | Nederland, Dordrecht

Hey allemaal! Welkom op m'n New York blog!
Nou, na heeeeel lang wachten is het dan bijna zover: ik ga eindelijk naar New York City, the city that never sleeps! Na weken van speculatie kreeg ik deze reis cadeau voor m'n Sweet 16 en blij dat ik was! Al mijn vriendinnen smeken me nu al weken of ze niet heeeel misschien in de koffer mee kunnen, maar die mag maar 23 kg wegen! En ik denk niet dat de Amerikaanse douane daar erg blij van wordt. Sindsdien heb ik alleen maar lijstjes zitten maken: wat gaan we doen, wanneer gaan we dat doen, waar liepen die acteurs, waar gaan we eten, welke broadway musical gaan we zien, wat voor souvenirs neem ik mee? En elke keer als New York op de televisie komt wijs ik naar het scherm: daar ga ik ook lopen! Helaas blijft oma wel thuis, maar die gaat dan weer op m'n goudvissen passen :)

Oké, dus nu nog maar zes dagen afwachten en dan mag ik woensdag het vliegtuig instappen om naar New York te vliegen. Voorlopig maar ff genieten van m'n New York afspeellijst! Ik houd jullie op de hoogte!

xoxo
Romy.

  • 13 Februari 2013 - 21:59

    Bram Vader :

    Heeee Romy !

    Leuk joh, zon blog :)
    Ik wens je veeeel plezier toe daar in new york.

    Xxx bram

  • 13 Februari 2013 - 22:09

    Romy :

    Hey Bram!
    Thaaanks! Leuk dat je ook op m'n blog gaat kijken! Yaay!

    xx

  • 13 Februari 2013 - 22:26

    Oma:

    Hallo schat,wat leuk zo'n blog als je er nu maar tijd voor krijgt?ik hoop van wel.Ik wens je een machtige prachtige vakantie.We mailen en skypen dus ik ga niets missen.Geniet er van,pas ik wel op je goudvissen enzo.Dikke xxx

  • 13 Februari 2013 - 22:41

    Leonie:

    Leuk hoor, dat we op de hoogte worden gehouden van je reis naar NY. Ik ga je zeker volgen! Geniet er maar lekker van en zorg ervoor dat je zo veel mogelijk gaat zien en beleven! Goede reis en have fun! Xxx
    Ps: wel fijn dat je oma op je goudvissen gaat passen, hoef je je daar iig geen zorgen om te maken

  • 13 Februari 2013 - 22:57

    Oma:

    Ik wil niet mee in de koffer en ook niet dragen,maaaaar ik vind het het wel errugggg ver weg.Hartwip nabij.Water uit oog en neus kan de Theems vullen haha.Geintje.

  • 14 Februari 2013 - 00:00

    Annemarie:

    Veel zien en genieten ! Ik snapnwel waarom ik niet op je goudwisselstandaard mag passen ;(

  • 19 Februari 2013 - 15:32

    Marieke En Sanne:

    Heel erg veel plezier.
    Maak er een mooie herinnering van!
    Dikke kussen Marieke
    Hoi Rooms,Is het al COOL in New York?
    Vast wel.
    Al het vreiheidsbeeld gezien........?
    Gelukkig zien wij jullie gouw weer. (Met mijn verjaardag.)
    Ik wens je nog veel plezier,en heeeeeel veel kusjes xxxx van Sanne!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Actief sinds 13 Feb. 2013
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 13588

Voorgaande reizen:

09 Mei 2019 - 26 Mei 2019

USA Roadtrip

02 Juli 2014 - 10 Juli 2014

Bella Italia!

20 Februari 2013 - 26 Februari 2013

New York!

Landen bezocht: